תיקון גגות רעפים

גג רעפים בונים פעם אחת, אבל לאורך חיי הנכס, בהחלט ייתכן שתצטרכו לבצע תיקוני ליקויים בגג, חלקם נובעים משחיקה טבעית של חומרי הגלם וחלקם נובעים מנזקים חיצוניים, עליהם נפרט מייד. בכל מקרה, ממש כפי שחשוב להקפיד על בניית גג רעפים בסטנדרטים הגבוהים ביותר, בדיוק בכדי להימנע מהצורך לתקן את הגג באופן תדיר, כך גם חשוב לבצע את תיקון הגג באמצעות גורם מקצועי המתמחה במשימה של תיקון גג רעפים.

 

תיקון גגות – מתי הוא נדרש?

תיקון גגות הוא שירות שעשוי להידרש לכל מבנה ולא משנה מהו סוג הגג. למעשה, מבנים ללא גגות רעפים דורשים תחזוקה רבה הרבה יותר לעומת בתים עם גגות רעפים, בעיקר סביב איטום הגג בכל מספר שנים. יחד עם זאת, גם בגג רעפים עשוי להידרש תיקון מעת לעת והגורמים לכך נעים בין שחיקה טבעית של רכיבי הגג לאורך השנים ובין נזקים שנגרמו כתוצאה מפגיעה חיצונית. כך למשל, משב רוח חזק במיוחד עלול להוביל לתזוזה או אפילו ניתוק של רעפים ממקומם (אם כי מדובר בתופעה נדירה). נזילות מים וחדירת מים אל חלל הגג הן ללא ספק הגורם מספר אחד לתקלות בגגות רעפים. יחד עם זאת, לאחר שנים ארוכות של קיום הגג, ייתכן גם צורך בחידוש הבידוד או איטום הגג הבנוי, כחלק מתחזוקת הגג השוטפת.

תיקון גג רעפים מחירון

כמה זה עולה ומי מבצע תיקון גגות רעפים?

מחיר תיקון גג יכול להשתנות מאוד ממקרה למקרה, בהתאם לסוג התיקון שיש לבצע ובהתאם להיקפו. לעיתים התיקון הנדרש הוא קטן ונקודתי, אך נדרש מאמץ רב באיתור הליקוי שעומד מאחורי הנזק. במקרים אחרים מדובר בתיקון נרחב על פני כל שטח הגג ולעיתים מדובר בתחזוקה פשוטה. בכל מקרה כזה, ישתנה המחיר בהתאם להיקף העבודה והחומרים הנדרשים. ככלל, לא קיים מחירון מחייב ועל כן כל קבלן תיקונים יכול לדרוש מכם מחיר שונה לחלוטין על אותה משימת תיקון בדיוק. בבחירת קבלן תיקונים, על כן, חשוב מאוד לקבל המלצות וחוות דעת מקצועיות מכל מי שאפשר וכן חשוב לבצע השוואת מחירים בין הקבלנים השונים. יחד עם זאת, בשום שלב אתם לא רוצים להכפיף את ההחלטה שלכם אך ורק לסוגיית המחיר. המשימה של תיקון גגות רעפים עשויה לדרוש מאמץ ועבודה, שחייבים להיות מתומחרים בהתאם. תמחור חסר יעניק לכם את ההרגשה שיצאתם בזול, אבל אתם עלולים לגלות בתוך זמן קצר, שהתיקון היה זול אבל בסוף יצאתם ביוקר.

חברת קרן אור הצללות בע"מ מתמחה בבניית דקים, פרגולות וגגות רעפים, מבצעת פרויקטים של בניית גגות רעפים וכמובן תיקון שלהם סביב כל סוגי הליקויים, התקלות והנזקים האפשריים. חברת קרן אור מקפידה על סטנדרטים מקצועיים ועמידה בכל דרישות התקן, אך גם מתחייבת למחירים הוגנים ואטרקטיביים ביחס למתחרים. רוצים לשמוע עוד? צרו קשר עוד היום בטלפון 053-2077344 ונשמח לסייע.

צור קשר

דילוג לתוכן