סגירת חורף מחירים

מרפסת שמש היא חלומו של כל בעל בית בישראל ומרבית בעלי הבתים בארץ, אכן כבר הגשימו את חלומם בהיבט הזה. יחד עם זאת, את ההנאה שאנו מפיקים ממרפסת הבית, אנחנו רוצים להרחיב בדרך כלל לאורך כל השנה ולא לצמצם אותה לעונת הקיץ בלבד. הרעיון של מרפסת שמש שעומדת ריקה ונטושה במשך חורף שלם ואפילו החל מאמצע הסתיו ועד אמצע האביב, נשמע לרובנו כמו בזבוז ופספוס ובצדק. בדיוק לשם כך נועדה סגירת חורף של מרפסת שמש ועל כך נדבר כאן בשורות הבאות.

למידע נוסף לחצו כאן

מהי סגירת חורף ואיך היא מבוצעת?

ככלל, סגירה של מרפסת יכולה להתבצע בשני מודלים מרכזיים: סגירת חורף או סגירה מלאה. סגירה מלאה, משמעותה שאנו הופכים את המרפסת לחדר ככל אחד מחדרי הבית. במקרים אלה נהוג לבנות סגירה מחומר אטום שלמעשה הופך את המרפסת לחדר לכל דבר ועניין. סגירת חורף לעומת זאת, היא סגירה המיועדת להעניק לנו מרחב מוגן מפני רוחות, גשמים וקור, אך כזה שעדיין מאפשר לנו ליהנות כשהשמש זורחת וליהנות מהנוף הנשקף מהמרפסת. סגירה כזאת מבוצעת בדרך כלל מזכוכית, כשניתן להתקין זכוכית שקופה לחלוטין לחדירה מקסימלית של קרני השמש, או זכוכית כהה, המפחיתה את עוצמת קרינת השמש בתוך המרחב הסגור.

סגירת חורף

מחיר סגירה לחורף – כמה זה עולה?

ככלל, מחירים של סגירת חורף יכולים לנוע על פני טווח רחב, בו ניתן ליישם סוגים שונים של חומרי גלם ליצירת הסגירה ואפילו בקטגוריית הזכוכית עצמה, ניתן לבצע את הסגירה במודלים ובסטנדרטים שונים. כך למשל, תוכלו להתקין זגוגיות בידודית שיעניקו לכם את רמת הבידוד הגבוהה ביותר (וגם בתוך קטגוריה זו, ניתן להגיע לרמות שונות של בידוד באמצעות שילובי זגוגיות בעוביים שונים ובמרחקים שונים זו מזו). תוכלו לחילופין, להזמין זגוגית מסוג טריפלקס שמספקת מעט פחות בידוד, אך חוזק מבני רב יותר. אם תבחרו בחלונות כהים, יהיה לכך השלכה על המחיר. מעבר למשטחי הסגירה עצמה, ישנה כמובן הקונסטרוקציה שיוצרת את מבנה הסגירה ואשר עליה מרכיבים את הזגוגיות. כמו כן, שילוב של קירוי ייחודי, דלתות או חלונות בסגירה עצמה, יכול גם הוא להשפיע מאוד על המחיר.

מכל הסיבות האלה, את המחיר שיהיה עליכם לשלם עבור הסגירה, אתם לא רוצים לחפש במידע הכללי באינטרנט, אלא לפנות לגורמים מקצועיים רלוונטיים, לבקש הצעת מחיר ולבצע השוואת מחירים מסודרת, הן של המחיר והן של היקף השירות ורמת הסטנדרטים המוצעים.

חברת קרן אור הצללות בע"מ מתמחה במתן פתרונות מתקדמים בתחום ההצללות, סגירות חורף וגגות רעפים. לחברה ניסיון מקצועי רב בביצוע סגירות חורף למרפסות ולמרחבים פתוחים כמו מתחמי בתי קפה, גני אירועים וכדומה. אצלנו תוכלו להזמין כל סוג של סגירה, מכל סוג של חומר גלם ולהיות בטוחים שאתם מקבלים מחיר הוגן ואטרקטיבי עם אחריות מלאה לאורך שנים. למידע נוסף, צרו קשר עוד היום בטלפון 053-2707344 ונשמח לסייע.

צור קשר

דילוג לתוכן