עלות החלפת גג רעפים

החלפת גג רעפים

בית הוא נכס שאמור לשרת אותנו עשרות ואפילו מאות שנים, אבל זה לא אומר שכל חלקיו יישארו כחדשים לכל אורך חייו. למעשה, אין שום מבנה שיכול לעמוד בסטנדרטים הללו ומעת לעת, אנו נדרשים לבצע שיפוץ, תיקון ואפילו החלפה של רכיבים שונים במבנה. גם גגות רעפים יכולים להגיע, בסופו של דבר, למצב בו הפתרון הטוב ביותר הוא להחליף אותם לחלוטין, במיוחד אם בעלי הבית חווה תקלות רבות, שפשוט לא נגמרות. כפי שנסביר להלן, עלות החלפת גג רעפים יכולה להשתנות מאוד בין פרויקט לפרויקט ולעיתים להיות אף יקרה יותר מבניית גג רעפים חדש.

מחיר החלפת גג רעפים – כמה זה עולה?

עלות ההחלפה של גג רעפים קיים יכולה להשתנות מאוד ממקרה למקרה, בהתאם למצבו של הגג המקורי. אחד הפרמטרים המשפיעים ביותר בהיבט זה, הוא מצבה של קונסטרוקציית העץ עליה מונחים הרעפים. במקרים בהם הקונסטרוקציה היא במצב תקין, אין צורך להחליף אותה וניתן פשוט להחליף את הרעפים עצמם בעלות שיכולה לנוע בין 280 ש"ח למטר ובין 350 ש"ח למטר לפני מע"מ. יחד עם זאת, אם הקונסטרוקציה מיושנת, אולי כבר רקובה ובעלת נזקים הפוגעים ביציבותה ובחוזקה המבני, יש צורך לבצע גם החלפה של הקונסטרוקציה. במקרים אלה, מדובר למעשה בבנייה של גג רעפים חדש מן המסד ועד הטפחות ועל כך, יש להוסיף גם את עלות פירוק הגג הקיים, מה שהופך את עלות הפרויקט כולו לגבוהה יותר מאשר בנייה של גג חדש מאפס.

עלות החלפת גג רעפים

לא תמיד יש ברירה

אחרי שאמרנו את כל זה, ייתכן שתעדיפו לבצע תיקונים נקודתיים ולתחזק עד כמה שניתן את הגג הקיים, אלא שהצורך לבצע החלפת גג רעפים אינו קשור כלל וכלל לתקציב העומד לרשותכם, אלא למצבו של הגג. ישנם מקרים בהם אכן ניתן למשוך עם הגג הקיים, באמצעות ביצוע תיקונים קטנים ונקודתיים, אלא שכל גג רעפים מגיע בסופו של דבר למצב בו צריך פשוט להחליף אותו. במקרה כזה, עליו יוכל להצביע ולהמליץ גורם מקצועי המתמחה בגגות רעפים, יהיה עליכם פשוט למצוא את מקור המימון הנדרש. ואחרי שאמרנו את כל זה, גגות רעפים הם מבנים חזקים מאוד ועמידים מאוד שיכולים ללוות את הבית לאורך כל חייו ללא צורך בהחלפה. החלפה עלולה להידרש בעיקר במקרים בהם הגג לא נבנה בסטנדרטים המתאימים, עליהם אתם בהחלט רוצים להקפיד הפעם. כמו כן, חשוב מאוד לבחון את תקופת האחריות שמעניק לכם הקבלן על הגג החדש.

חברת קרן אור הצללות בע"מ מתמחה בבניית דקים , פרגולות וגגות רעפים. החברה מבצעת פרויקטים של בניית גגות רעפים, תיקון גגות וכמובן החלפה של גגות רעפים. בניגוד לכלל המתחרים בתחום, מציעה לכם קרן אור אחריות מלאה של 10 שנים על פרויקט החלפת גג רעפים ובהתאם לכך מקפידה מאוד על סטנדרטים גבוהים מאוד בביצוע. לפרטים נוספים, התקשרו עוד היום לטלפון 053-2707344 ונשמח לסייע.

צור קשר

דילוג לתוכן