עלות בניית דק בגינה

בניית דק

גם אם אתם גרופיז של שיטת עשה זאת בעצמך וגם אם עשיתם כבר לא מעט עבודות עץ לבית, את המשימה של בניית דק בגינה אתם רוצים להשאיר לאיש מקצוע, המתמחה ספציפית בתחום זה. מצאנו לנכון לפתוח את דברינו בכך, מתוך ידיעה שהרעיון של הנחת רצועות עץ זו לצד זו לצורך יצירת רצף של דק, נשמע כמו רעיון קל מאוד לביצוע, שאינו דורש רמת התמחות גבוהה או כלי עבודה מיוחדים, אלא שתפיסה זו לא יכולה להיות רחוקה יותר מן המציאות.

לצפיה במוצרים לחצו כאן

 

בניית דק – פרקטיקה מקצועית של ניואנסים

מן הסתם, אם אתם מתעניינים באופציה של בניית דק מעץ בגינת הבית, לבטח כבר בחנתם כבר מספר דקים ואולי אתם כבר מרגישים אפילו מומחים בתחום. הם נמצאים במתחמים ציבוריים, אצל השכנים, אצל בני המשפחה, אצל חברים ואולי אפילו במקום העבודה. ואם זהו אכן המצב, אז אתם כבר בטח יודעים שהם כולם דקים, אבל הם יכולים להיראות מאוד שונים זה מזה, לטובה או לרעה. בניית דק עץ היא פרקטיקה סופר מדויקת של ניואנסים קטנים כמו רוחב רצועות העץ, עובי הרצועות, גודל המרווחים בין הרצועות, אחידות של מרקם, גוון ובכלל, סוג העץ וההתאמה לסביבה העיצובית – כל אלה הם ניואנסים שעלולים לזכות להתעלמות מוחלטת במודל עשה זאת בעצמך, אך לקבל את היחס הראוי בביצוע של איש מקצוע מומחה.

 

בניית דק עץ – כמה זה עולה?

העלות של בניית דק נקבעת על פי שורה של פרמטרים ובראשם השטח הכולל של הדק, אבל בבחינת עלות למ"ר, סוג העץ ואיכות העבודה הם שני הפרמטרים המכריעים ביותר. על איכות העבודה כבר דיברנו ובנושא הזה אתם רוצים להקפיד מאוד על בחירה באיש המקצוע המתאים. לגבי סוג העץ, ישנם מספר סוגי עץ ובראשם איפאה, אורן, קומארו, טיק ובמבוק. כל אחד מהם מציע מגוון, מרקם ואחידות אסתטית שונות, חוזק מבני שונה, עמידות שונה ואפשרויות גימור שונות. איש המקצוע המתאים ידע להתאים לכם גם את סוג העץ בהתאם למסגרת התקציב העומד לרשותכם.

חברת קרן אור הצללות בע"מ מציעה לכם את כל סוגי פתרונות ההצללה לגינה, לבית ולמרפסת ולצד זאת, גם מתמחה בתכנון, בנייה והתקנה של דקים לגינה, בכל מידה והיקפי שטח, בכל עיצוב, מתאר וטופוגרפיה, בכל סוגי העץ ובסטנדרטים גבוהים במיוחד של עבודה וגימור. לקבלת מידע נוסף, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 053-2707344 ונשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ועניין.

צור קשר

דילוג לתוכן