פרגולת הצללה לגינה – המלצות

פרגולות למרפסות

יש לכם מרפסת נהדרת עם נוף מדהים ושטח ישיבה נרחב, אבל עם השמש הקופחת והגשם הניתך אתם לא ממש מצליחים ליהנות ממנה. מתחברים? אם כן, סביר להניח שמה שמעניין אתכם כעת יותר מכל זה למצוא פרגולה, שתעניק לכם את ההצללה וההגנה לה אתם זקוקים במרפסת ושתעשה את זה מבלי שתצטרכו לשבור את החסכונות שחסכתם לאורך שנים.

למידע נוסף לחצו כאן

 

פרגולות לגינה או למרפסת – שיקולים חשובים

בבחירת פרגולה לכל חלק בבית, ישנם מספר שיקולים שעליכם לקחת בחשבון:

  • סוג הפרגולה – ככלל, הבחירה המרכזית היא בין פרגולת עץ לפרגולת אלומיניום. פרגולת העץ היא הפרגולה המסורתית, בעלת מראה כפרי ובעל נוכחות. פרגולת האלומיניום מתאימה יותר למרחבים המעוצבים בסגנון מודרני, מציעה מגוון רחב הרבה יותר של עיצובים ונחשבת לחסכונית בשטח.
  • כיסוי – כיסוי הוא הפרמטר שמתייחס לשטח הכיסוי של הפרגולה. לאורך היום נעה השמש לרוחב השמים ובקביעת גודל הפרגולה וגובה ההתקנה שלה, חשוב לוודא שהפרמטרים הנבחרים מאפשרים לכם ליהנות מכיסוי והצללה מלאים לאורך כל שעות היום.
  • תנאי מזג אוויר – רוחות וגשמים הם שני פגעי מזג אוויר שאתם רוצים לקחת בחשבון, במיוחד בבחירת פרגולות למרפסות. רוחות חזקות יכולות לפגוע מאוד בפרגולה ואף לגרום לקריסתה או לחוסר יציבות. גשמים יכולים גם הם לגרום נזק כבד לפרגולה. אם אחד או שני הפרמטרים הללו רלוונטיים לכן, חשוב שתיקחו אותם בחשבון במערך השיקולים הכולל מול איש המקצוע.

 

פרגולות – העיצוב חשוב לא פחות

מעבר לשיקולים הפונקציונליים החשובים, שאותם אתם רוצים בהחלט לקחת בחשבון, בבחירת פרגולות לגינה או למרפסת, חשוב מן הסתם לבחור בעיצוב המתאים. הפרגולה המסורתית שנחשבת על ידי רבים לברירת המחדל, היא פרגולת העץ, אך במקרים רבים הערך העיצובי שלה אינו תואם את סביבת העיצוב בה היא מותקנת. פרגולות אלומיניום מציעות מגוון עיצובי גדול הרבה יותר, הן מתאימות במיוחד למרחבים בסגנון עיצוב מודרני ובשילוב החוזק המבני וקלות העיבוד של האלומיניום, גם מציעות מבחר גדול הרבה יותר של עיצובים ודגמים לבחור מתוכם.

חברת קרן אור הצללות בע"מ מציעה את כל סוגי פתרונות ההצללה לבית, למרפסת או לגינה ובכלל זה גם פרגולות עץ ואלומיניום בשלל עיצובים, בפורמט עמודים או פרגולה תלויה ובכל מידה. הצוות המקצועי של קרן אור ישמח לסייע לכם בבחירת הדגם המתאים לכם ביותר על פי כל הפרמטרים הפונקציונליים, העיצוביים ולא פחות חשוב, גם התקציביים. לקבלת מידע נוסף, צרו קשר עוד היום בטלפון 053-2707344 ונשמח לסייע.

צור קשר

דילוג לתוכן