דקים מעץ מחירים

בניית דקים

החלטתם על בניית דקים לגינה ואולי אתם כבר יודעים, שיש לא מעט בתי עסק שיוכלו לבצע עבורכם את המשימה. אלא שאם כבר בחנתם כמה דקים בבתי חברים, שכנים, בני משפחה או מקומות אחרים, אתם כבר בטח יודעים שדק אחד יכול להיראות טוב הרבה יותר, מתאים הרבה יותר ומעוצב הרבה יותר מדק אחר ולאו דווקא יקר יותר. בניית דקים היא פרקטיקה סופר מקצועית, כך שפרט לבחירת הדק עצמו חשוב לא פחות, לבחור גם את הגורם המקצועי שיבנה אותו עבורכם.

לצפיה במוצרים לחצו כאן

 

דקים מעץ – מה משפיע על המחיר שלהם?

מן הסתם, עלות פרויקט של בניית דק יכולה להשתנות מאוד ממקרה למקרה, במיוחד בהתאם לשטח הכולל של הדק ולמורכבות הטופוגרפית שלו. יחד עם זאת, בפרויקטים של בניית דקים מעץ מחירים נקבעים ביחידות של מטר מרובע ובבחינת העלות של כל יחידת מטר מרובע, שני הפרמטרים המכריעים את עלות הדק הם: סוג ואיכות העץ ואיכות העבודה. סוגי העץ המרכזיים לדקים כוללים דק איפאה, דק טיק, דק אורן, דק במבוק ודק קומארו, אם כי ישנם סוגי עץ נוספים. סוגי עץ אלה נבדלים זה מזה במראה, בגוון ובמרקם, בחוזק המבני, בעמידות בקרינת שמש ולחות ובעמידות מפני דפורמציות ושחיקה. אלא שכאמור, לא רק סוג העץ מכריע – בחיפוש גורם מקצועי המציע שירותי בנייה של דקים מעץ במרכז, חשוב מאוד לעשות את הבחירה הנכונה.

 

בניית דקים – הפן המקצועי

דק טיפוסי מורכב למעשה מרצועות של עץ המותקנות זו לצד זו. אחידות הרצועות והמרווחים ביניהן, אחידות המרקם והגוון שלהן, הקפדה ודיוק בפרטים הקטנים, רמת גימור והיכולת ליישם את הדק בקווי מתאר וטופוגרפיות מדויקות בהתאמה לשטח, הם כולם מרכיבי מפתח באיכות התוצאה הסופית. כך שפרט לבחירת סוג עץ איכותי ואסתטי, חשוב מאוד שתבחרו גם את איש המקצוע, שידע להביא לידי ביטוי את איכות ואסתטיקת העץ וידע לבנות עבורכם דק מקצועי בגימור מושלם ובסטנדרטים גבוהים.

חברת קרן אור הצללות בע"מ מציעה מגוון רחב של פתרונות הצללה לבית, למרפסת ולגינה ובכלל זה מציעה גם את השירות של בניית דקים לגינה. לקרן אור פורטפוליו עבודות עב כרס עם מאות פרויקטים בסטנדרטים גבוהים ובכל סוגי העץ המיושמים בעולם הדקים. הצוות המקצועי של קרן אור ישמח לסייע לכם בגיבוש מפרט הדק המתאים לכם ולבסוף גם לבנות עבורכם את הדק בסטנדרטים הגבוהים ביותר. לפרטים נוספים, צרו קשר עוד היום בטלפון 053-2707344 ונשמח לסייע.

צור קשר

דילוג לתוכן