עבודות גג רעפים

עבודות גג רעפים

בין שיש לכם גג רעפים ואתם זקוקים לעבודות תחזוקה או תיקון ובין שאתם מתעניינים בבניית גג רעפים חדש, כל פעולה שקשורה לגגות רעפים, חשוב שתבוצע תמיד על ידי גורם מקצועי המתמחה באופן ספציפי בתחום של עבודות גג רעפים. קבלן שיפוצים כללי ישמח אולי לבצע עבורכם את התיקון הדרוש לכם, אבל אתם לאו דווקא מעוניינים בכך. גם קבלן בנייה גדול, שאין לו את הניסיון הנדרש בתחום הרעפים הוא לא הגורם המקצועי שאתם צריכים. לעומת זאת, חברה שבנייה היא לא ההתמחות שלה, אבל יודעת להציע לכם התמחות בתחום הספציפי של בניית ותחזוקת גגות רעפים, יכולה להעניק לכם את הפתרון הטוב והאמין ביותר.

עבודות גג רעפים – מה זאת אומרת?

המונח עבודות גג רעפים מורכב משני חלקים – עבודות שהוא משהו מאוד כללי, וגג רעפים שהוא משהו מאוד ספציפי. אז נכון שזה רק עניין של לשון, אבל זה אומר המון – הגורם המקצועי לו אתם זקוקים בכל פעולת תיקון, תחזוקה או בנייה של גג רעפים הוא גורם שיודע להציע בדיוק את זה: כל סוגי העבודות בתחום הספציפי והייחודי של גגות רעפים. לעניין זה, קבלן שיפוצים כלליים פשוט לא יתאים למשימה ולא משנה עד כמה אתם סומכים עליו. הסיבה לכך היא, שבניית גג רעפים ולבטח תחזוקה שלו, דורשות ידע מקצועי במושגים שייחודיים לתחום זה ספציפית: ארגז רוח, שיפועים, ניקוז, איטום ובידוד של גג רעפים, קונסטרוקציית גג רעפים – כל אלה מחייבים היכרות והתמחות מיוחדת, שלא כל איש בנייה מחזיק בה.

עלות החלפת גג רעפים

אילו סוגים של עבודות תוכלו להזמין עבור גג הרעפים שלכם?

ובכן, כל עבודה שקשורה בבנייה, תיקון או תחזוקת גג הרעפים. זה יכול להיות חידוש האיטום ושכבת הבידוד של גג הרעפים עצמו או חידוש האיטום של תקרת הבטון היצוקה מתחתיו. זה יכול להיות תיקון של קונסטרוקציית הגג או החלפת רעפים שבורים וזאת יכולה להיות גם החלפה כוללת של כל הרעפים, בין משיקולי עיצוב ובין משיקולי בלאי. זה גם המקום לומר שהתמחות בתחום גגות הרעפים באה לידי ביטוי גם באסתטיקה של התוצאה הסופית. כך למשל, עבור מרבית האנשים גג רעפים הוא אדום, אלא שבפועל ישנם גוונים רבים של אדום וישנם גם גוונים נוספים של רעפים. ישנם גגות רעפים אדומים שמעניקים את ההרגשה של בנייה זולה וסטנדרטית פשוט כי הגוון המדויק של הרעפים הוא לא הגוון הנכון. לעומתם, וילות שנראות כמו וילות יוקרה רק בזכות בחירת הגוון המדויק הנכון של הרעפים (בורדו ולא אדום).

אז אם אתם לא רוצים לעשות טעויות יקרות עם גג הרעפים שלכם, אם אתם רוצים שכל פעולת תיקון, תחזוקה או בנייה תחזיק מעמד לאורך עשורים שלמים ותשרת אתכם נאמנה ללא תקלות, אתם זקוקים לגורם מקצועי מומחה וחברת קרן אור היא בדיוק הגורם הזה.

עם יותר מ-30 שנות ותק במתן פתרונות הצללה, פרגולות, דקים וגגות רעפים, חברת קרן אור מחזיקה בכל הידע, הכלים, הציוד ואנשי המקצוע הנדרשים כדי לבצע את כל הסוגים של עבודות גג רעפים בסטנדרטים ההנדסיים, העיצוביים והמבניים הגבוהים ביותר. רוצים לשמוע עוד? צרו קשר עוד היום בטלפון 053-2707344 ונשמח לסייע בכל שאלה ועניין.

צור קשר

דילוג לתוכן