בניית פרגולות עץ

בניית פרגולה עץ

בשנים האחרונות ניתן לזהות יותר ויותר אנשים בוחרים לבנות פרגולת אלומיניום בביתם, אלא שלא משנה כמה אנשים עושים את הבחירה הזאת, בניית פרגולה עץ הייתה ונותרה האופציה העדיפה על מרבית הבתים ברחבי ישראל ולא בכדי. פרגולה עץ היא הפרגולה שמעניקה את האווירה הנעימה ביותר בחצר הבית או במרפסת, היא בעלת החיבור הטוב ביותר לאופי הכפרי שאליו אנו מנסים להתחבר במרחב החוץ של הבית והיא גם בעלת האופי האסתטי שמרביתנו כל כך אוהבים, לרוב עם הרעפים האדומים שמכסים עליה מלמעלה.

בניית פרגולות עץ – איך עושים את זה?

ובכן, אם אתם מתעניינים באופציה של בניית פרגולת עץ בחצר הבית, בגינה או במרפסת, אתם כמובן לא רוצים לעשות את זה לבד. פרגולה היא תוספת בנייה משמעותית, שמחייבת עמידה בעקרונות הנדסיים ומבניים, כמו גם בעקרונות עיצוביים ואסתטיים, שיכריעו את שביעות הרצון שלכם מהפרגולה ואת היכולת שלה לשרת אתכם בצורה טובה, יעילה, מהנה וכמובן בטוחה. ככלל, התהליך של בניית פרגולה עץ מתחיל בתכנון הפרגולה וכאן כבר קיימות מתודולוגיות תכנון מסודרות עם שיפועים קבועים וחישובי קורות עץ וקונסטרוקציה מובנים. לאחר תכנון הפרגולה, יהיה עליכם להגיש בקשה לקבלת היתר בנייה מהוועדה המקומית לתכנון ובנייה ברשות המקומית שבתחומה אתם מתגוררים. כדאי לדעת שברשויות מסוימות ניתן להתחיל בבנייה ללא היתר, אלא עם קבלת אישור עקרוני, מה שמקצר ומקל מאוד על התהליך. בהמשך מתחיל תהליך בניית הפרגולה בפועל, תהליך שיכול להימשך יום עבודה אחד, לעיתים גם יותר בהתאם לגודל הפרגולה ומורכבות הבנייה שלה.

ממי נכון להזמין את שירות הבנייה של הפרגולה?

ובכן, אם אתם מתעניינים באופציה הספציפית של בניית פרגולת עץ, אתם רוצים לפנות אך ורק לגורם המתמחה ספציפית בסוג הזה של פרגולות. פרגולות אלומיניום למשל, מוקמות על ידי מומחה בעבודות אלומיניום ופרגולות עץ, על ידי מומחים בפרגולות עץ. אחרי שאמרנו את זה, ישנם גורמים מקצועיים שיודעים להציע לכם התמחות נרחבת כמו למשל, גורמים המבצעים בניית דקים ופרגולות. גורמים אלה יכולים להציע לכם בדרך כלל את הערך הרב ביותר, לאור ההתמחות הנרחבת שלהם במבני חוץ, סוגי עץ המתאימים למבני חוץ, תכנון ועיצוב אדריכלי של מבני חוץ וכן הלאה. אחרי שאיתרתם את הגורמים המתאימים, אתם כמובן רוצים לעבור מול תהליך צרכני בסיסי של השוואת מחירים, קבלת המלצות וחוות דעת מקצועיות, התרשמות מרמת השירות, הייעוץ והסיוע וכן הלאה, אבל באופן כללי, המטרה שלכם היא לאתר גורם מומחה בעל התמחות ספציפית בתחום של פרגולות עץ ובמיוחד אם התמחות זו מורחבת לסוגים נוספים של עבודות עץ חיצוניות כמו בניית פרגולות ודקים.

חברת קרן אור היא אחת החברות המובילות בישראל בתחום של פתרונות הצללה, פרגולות, דקים וגגות רעפים. עם יותר מ-30 שנות ניסיון ורקורד מוצלח של מאות פרויקטים באמתחתה, חברת קרן אור מעמידה לרשותכם את הידע המקצועי המקיף ביותר הקיים בתחום, את הצוות המקצועי הטוב ביותר ואת הסיוע המקצועי המעמיק ביותר, החל משלב התכנון ויצירת פרגולת החלומות שלכם על גבי הנייר ועד בניית הפרגולה בפועל תוך עמידה מלאה בשיקולים הנדסיים, אסתטיים, מבניים ואפילו שיקולי מזג אוויר, משטר רוחות ואקלים וכן הלאה. אם מה שאתם רוצים כרגע יותר מכל, זה להשלים מהלך של בניית פרגולה עץ, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 053-2707344 ותנו לנו להסביר לכם בדיוק איך אנחנו הולכים לבנות עבורכם את הפרגולה שתמיד חלמתם עליה.

צור קשר

דילוג לתוכן