מרפסות דק – כל מה שלא ידעתם שהמרפסת שלכם יכולה להיות

כמעט כולנו לא יודעים לנצל את חלל המרפסות שלנו, אבל כולנו מבטיחים לעצמנו שיום אחד נעשה זאת, והאמת? עם מעט הדרכה, כל אחד יכול.

כיום רוב הדירות החדשות נבנות עם מרפסות, וכמעט כל הישראלים יודעים לחפש את זה כשהם באים לרכוש או לשכור דירה. דק למרפסת יכול לשנות לחלוטין את הווייב של הבית, ולהפוך את המרפסת למקום הפופולרי ביותר בו.

לכן, יותר מתמיד, חשוב היום להבין עד כמה התקנת דק במרפסת יכולה לשדרג את החלל הלא מספיק מנוצל הזה, וכך להפוך את חוויית השהייה והאירוח בבית להרבה יותר טובה.

מרפסות קיימות כיום כמעט בכל סוגי הבתים, כולל בבתים פרטיים, שם היא מקשרת בין חלקו הפנימי של הבית לחלקו החיצוני. עם זאת, רבים מאיתנו לא יודעים כיצד לנצל את החלל החשוב הזה בצורה מיטבית, כאשר לא מעט פעמים המרפסת הופכת למעין מחסן, או פשוט למרחב חסר כל שימוש אמיתי.

אבל האמת היא שעיצוב המרפסת לצורך הפיכתה למרחב בילוי ואירוח היא לא עניין מסובך או יקר במיוחד.

 

מרפסת דק – המתנה שלא מפסיקה לתת

הפתרון הכי יעיל לצורך הפיכת המרפסת שלכם למרחב החיצוני והנעים שתמיד הייתה יכולה להיות, מגיע דרך בניית דק במרפסת שלכם. מדובר בדרך האולטימטיבית לעיצוב המרפסת בצורה אטרקטיבית ומזמינה.

התקנת דק במרפסת תהפוך אותה לחלל אסתטי, יעיל ונעים, שיאפשר לנו מגוון של שימושים בה ובאמת יעניק לה את הכבוד הראוי. דק במרפסת יאפשר לכם לעשות התאמה של המרפסת לצרכים האמיתיים שלכם, וכן לעצב אותה כפי שתמיד חלמתם.

עם הלוק הנכון, מהר מאוד המרפסת שלכם תהפוך לחלל הביניים האידאלי שמחבר בין חלקו הפנימי של הבית וחלקו החיצוני, שבו תרצו לשהות יותר מאשר בכל חדר אחר בבית.

 

יתרונות של מרפסות דק – לא רק מה שחשבתם

על יתרונותיו האסתטיים של דק סינטטי למרפסת אין צורך להרחיב יותר מדי, אבל בכל זאת שווה לציין כי דק מוכן יוצר לנו בבית מראה חמים מאוד, נינוח וכפרי.

דק במרפסת יוצר לנו חלל מזמין וביתי, וגם יוצר חלוקה נעימה ואלגנטית של פני השטח, מה שיקל עלינו בבוא היום להשתמש בו בצורה אופטימלית. מבחינה פונקציונלית, דק מספק שטח נעים להליכה ברגליים יחפות, נעים למגע ונוח מאוד, כזה שגם ילדים יוכלו לשחק עליו בהנאה (חמים ונעים למגע) וגם בביטחון (מונעים החלקה).

לסיכום, הנוכחות הברורה של רצפת עץ טבעי במרפסת משנה לחלוטין את האווירה שלנו בבית, וגם מאפשר לנו לבחור את האפשרות שמשקפת את האופי והטעם האישי שלנו בצורה האופטימלית. כתוצאה מכך, נקבל מרחב נעים ומעוצב שהוא המקום האופטימלי לקצת זמן איכות שלנו עם עצמנו, או עם המשפחה.

צור קשר

דילוג לתוכן