כיסוי דק לבריכה – להשלים את החלום

בריכות שחייה פרטיות הן טרנד שהולך וצובר תאוצה בישראל, כיוון שהיום יותר מתמיד, עלויות ההקמה והתפעול של בריכה פרטית, מאפשרות למשקי בית רבים להגשים את החלום.

ישנן שתי סוגי בריכות עיקריות – כאלה שמונחות על הרצפה, וכאלה שמונחות על במה לבריכה. הבריכות עומדות לרוב בחצר הבית, ובכדי להגן עליהן ולמנוע סכנות שונות, יש להשאיר את הבריכה מכוסה רוב הזמן. הכיסוי מונע כניסה של לכלוך לבריכה, מניעת אידוי של מים, חיסכון ומניעת נפילה של ילדים לבריכה.

כיסוי נייד לבריכה הוא כבר ממש לא אביזר מותרות לבריכה, אלא חלק אינטגרלי ובלתי נפרד, ורצוי לקחת אותו בחשבון כבר בשלב של תכנון הבריכה.

 

קיימים סוגים שונים של סגירות לבריכה: 

  1. כיסוי ידני – ידית הפעלה לפתיחה ומשיכה בחבל לסגירה.
  2. כיסוי חשמלי – מנוע חשמלי שמפעיל את הכיסוי לפתיחה ולסגירה.

ניתן לכסות את הבריכה עם כיסויים שונים ואחד הכיסויים שישדרג לכם את הבריכה הוא כיסוי דק לבריכת שחיה. לאפשרות של סגירת בריכה עם דק יש מספר יתרונות בולטים.

ראשית, כיסוי זה, שהפך בשנים האחרונות לפופולרי מאוד בקרב בעלי הבריכות בישראל,  מסייע למי שמתעניין במוצר וברשותו חצר קטנה עם בריכה, לנצל את השטח שבחצר כשהבריכה לא בשימוש. כיסוי דק נבנה לרוב על ידי בעלי מקצוע כמו מסגר או איש דקים. כיסוי דק לבריכה הוא משטח דק ומעוצב, המשמש לכיסוי הבריכה כאשר היא אינה נמצאת בשימוש.

לוחות הדק מחוברים לתשתית חזקה בעזרת ברגי נירוסטה מיוחדים, והם נעים על גבי גלגלי מתכת ייחודיים, בתוך מסילות ייעודיות המאפשרות למשטח הדק לנוע קדימה ואחורה. ערכה זו יכולה להיות מופעלת באופן ידני או חשמלי לסגירה אוטומטית, תלוי בהעדפה.

לכיסוי דק לבריכה יתרונות נספים שאין לכיסויים אחרים, כגון מראה אסתטי, אפשרויות עיצוב שונות, עמידות לאורך זמן ויציבות, וזה דבר שפשוט שווה את ההשקעה שלו, לא משנה כמה עולה לבנות דק מסביב לבריכה.

אנו אכן נתקלים לא פעם בשאלות כגון כמה עולה כיסוי דק לבריכה וברצוננו להדגיש שלשאלה זו אין רק תשובה אחת. העלות תלויה בסוג הדק, בגודל הבריכה, בנגישות שלה, האם מדובר במנגנון ידני או חשמלי, והאם קיימת הגבהה כלשהי מסביב לבריכה.

 

אנו נשמח להבין את הצרכים הייחודיים שלכם ויחד אתכם לתת מענה לשאלות כגון כמה עולה לבנות דק מסביב לבריכה, וכך לעזור לכם להגשים את החלום הישראלי של בריכה שלווה ומוגנת בחצר הבית.

 

צור קשר

דילוג לתוכן