סוגי פרגולות אלומיניום

פרגולות אלומיניום מככבות בגינות ומרפסות של בתים פרטיים, כמו גם בחניונים וגני שעשועים ציבוריים. יתרונותיהן המרכזיים הם עמידותן הגבוהה ותחזוקתן המינימלית.  

 

צורך מינימלי בתחזוקה

בימים עברו, הפרגולה המסורתית מעץ הייתה זו שהובילה את הדרך בעולם הפרגולות. אך עם השנים, פרגולת האלומיניום זכתה לנתח שוק הולך וגדל. 

כאמור, יתרונה של פרגולת האלומיניום הוא העמידות הגבוהה שלה. אלומיניום הוא חומר עמיד בפני תנאי מזג האוויר.

הצבע שלו לא יפגע גם אם הוא ייחשף לשמש חמה. פרגולת האלומיניום נשארת יפה וחדשה לאורך זמן מבלי שיהיה צורך לצבוע מחדש, להוסיף שכבות הגנה נוספות או לבצע שיפוצים לאחר עונות החורף.

 

סוגי פרגולות למרפסת: מתכת קלת משקל

אלומיניום, כמתכת קלת משקל, מאפשר הרכבתה של פרגולה תלויה, כלומר, פרגולה שאינה דורשת תמיכה של עמודים. במילים אחרות, אין צורך בעמודים המשפיעים על הנראות החיצונית. 

פרגולות עץ לעומת זאת שוקלות יותר כך שנדרשים עמודים לתמיכה במשקלן, בעיקר כאשר מדובר בפרגולה גדולה.

 

קלות הרכבה

לחומר הקל והנוח של האלומיניום, יתרון נוסף – קלות ההרכבה. ברוב המקרים, פרגולת האלומיניום מגיעה כמעט מוכנה להרכבה לאחר ההזמנה. כלומר, לא נדרשת התאמה נוספת לפני או במהלך ההרכבה. מדובר בתהליך פשוט, והזמן הנדרש להרכבה קצר משמעותית מהזמן שנדרש להרכבה של פרגולות גדולות מעץ (כל מקרה לגופו).

 

אפשרויות עיצוב וצבעים

לפרגולת האלומיניום אפשרויות עיצוב נוספות בהשוואה לפרגולת העץ, על מנת לשדרג את נראות החלק החיצוני של הבית. ניתן לצבוע אותה גם בגווני עץ טבעיים, בהתאם לחזון הגינה האישי.

בזכות אופציות צביעה מגוונות, פרגולת האלומיניום תשתלב היטב במרחב הגינה, מרפסת הבית או במרחב חיצוני אחר. 

 

סגירות חורף

ניתן לשלב בפרגולת האלומיניום סגירות חורף מגוונות (כמו פרגולה רעפים). גם בפרגולות מתכתיות אחרות ניתן ליישם סגירות חורף, אך בזכות פרופילי האלומיניום הנוחים, התהליך הוא הרבה פחות מסובך ומורכב.

בחלק מהמקרים, כבר בשלב ההרכבה ניתן לבצע הכנה מראש להתקנת הסגירות על מנת לחסוך בזמן ובמאמץ בעת החלפת העונות. סגירה תאפשר להנות מהפרגולה גם בחורף, כשהיא סגורה (כמו פרגולה עם רעפים), וגם בקיץ, כשהיא פתוחה.

 

סוגי פרגולות אלומיניום

פרגולת אלומיניום עומדת

הפרגולה העומדת היא הפרגולה המסורתית. היא מותקנת על ארבע רגליים, או עומדת על שתי רגליים ומחוברת לקיר. 

פרגולה העומדת על 4 רגליים דורשת קידוח וקיבוע, ולכן יש לוודא מראש שקיים בסיס של בטון במקום ההתקנה. אפשר גם לבקש מקבלן האלומיניום לבצע ציפוי בטון כחלק מהתהליך.

הפרגולה העומדת תספק מראה מסורתי ואסתטי, בעוד שהפרגולה המחוברת לקיר תקנה אסתטיקה מודרנית ופרקטית.

כאשר מתלבטים לגבי סוג הפרגולה המתאים לצרכים, חשוב לשים לב גם לסגירת חורף. אם רוצים לסגור את הפרגולה בעתיד, מומלץ לבחור בפרגולת אלומיניום עומדת. בפרגולה הזו, הרגליים שלה ישמשו כמסגרת לסגירה המתוכננת.

 

פרגולת אלומיניום תלויה (פרגולה מרחפת)

פרגולת אלומיניום תלויה, הידועה גם כפרגולה מרחפת, מותקנת באופן שונה מהפרגולות הרגילות. במקום לנוח על רגליים בקרקע, היא מותקנת על הקיר באמצעות מוטות מיוחדים המשמשים לתמיכה. 

הפרגולה התלויה אינה נוגעת ישירות בקרקע, אלא מקבלת תמיכה מהקיר, דרך מוטות מיוחדים. היא מתאימה בצורה ייחודית למרפסות, כיוון שהיא לא תלויה ברגליים אלא מחוזקת לקיר. הפרגולה התלויה מעניקה מראה אסתטי ומרחף.

היא מתאימה למקומות בהם לא רוצים לקדוח. 

 

פרגולת אלומיניום חשמלית 

פרגולה חשמלית היא פרגולה תלויה או עומדת בה הקירוי העליון, ובמקרים רבים, גם מסכי הסגירה ניתנים לסגירה או פתיחה באמצעות מתג או שלט. היתרון המרכזי של פרגולת אלומיניום חשמלית הוא היכולת לשלוט בכמות השמש שנכנסת לתוך המרחב. ניתן להשפיע על מצב התאורה באופן מיידי.

 

פרגולה חשמלית נאספת

הפרגולה מורכבת מקורות אלומיניום חשמליים, מעליהם מתוח בד PVC. המנגנון החשמלי מאפשר לאסוף את הקורות בצד אחד כדי ליצור מרחב פתוח לשמיים ולאור השמש, או למתוח אותם וליהנות מקירוי מלא. האלמנט החשמלי הופך את התהליך לפשוט ונוח, כך  שניתן לשלוט על כניסת האור והשמש בהתאם לרצון. 

 

לפרטים נוספים…

לחברת קרן אור הצללות בע"מ וותק של 30 שנות מוניטין. 

 היא חברה מובילה וייחודית המייצרת, ומשווקת מוצרי סוככים, פרגולות, דקים, מרקיזה, פרגולות חשמליות, סגירות חורף.

היא מציעה את כלל פתרונות ההצללה תחת קורת גג אחת.

לא משנה אם הצורך שלכם הוא בהצללת חלון, פאטיו, מרפסת, חניה, חצר או גג, או בביצוע פרויקטים מורכבים, לקרן אור הצללות בע"מ יש את הפתרון המושלם!

מדובר בעסק משפחתי  ששואף להגשים חלום מקטן ועד גדול, בעזרת פתרונות מגוונים. החברה מתגאה במוצרים האיכותיים המתאימים לכל לקוח + שירות ללא תחרות + רמת גימור + יחס אישי. 

 

להתייעצות מקצועית ניתן ליצור קשר במספר הטלפון: 0532707344.

 

צור קשר

דילוג לתוכן