פרגולות אלומיניום ועץ

מקור המילה פרגולה הוא מלטינית והיא מוזכרת בספרים שונים כבר מאות שנים. הרעיון שעומד מאחוריה הוא הרחבת הבית או הדירה החוצה כלפי המרפסת או הגינה. הפרגולה משמשת כמקום נעים לשבת בו בכל תנאי מזג האוויר, מכיוון שהיא מספקת הגנה הן מפני קרני השמש החמות והן מפני גשם בחורף. פרגולות משמשות כפתרון מצוין להצללה, אך מהוות גם אלמנט עיצובי שהוא חלק בלתי נפרד מהבית.

מה הן האפשרויות המבניות לפרגולה?

ישנם מספר פתרונות לבניית פרגולה:

  • חיבור לקיר הבית עם שתי רגליים קדמיות
  • מנותקת לחלוטין מהבית ועומדת על ארבע רגליים
  • פרגולה תלויה – אינה נתמכת ע"י רגליים ומחוברת באמצעות כבלים ממתכת לקיר הבית

מהם החומרים שמהם ניתן לבנות פרגולות?

יש שני חומרי גלם עיקריים שבהם משתמשות רוב החברות שבונות פרגולות: עץ ואלומיניום. לכל אחד מהחומרים יש את היתרונות והחסרונות שלו.

פרגולות עץ – אחד החומרים הנפוצים ביותר לבניה, אנו משתמשים בעץ אורן פיני באיכות גבוהה ועץ גושני (קורות רחבות בעלות חיתוך גס). החיפוי העליון מורכב מסרגלי הצללה, רשתות הצללה מעץ, במבוק דק או במבוק עבה. אנו ממליצים לקרות את הפרגולה באמצעות אחד חומרי הקירוי הבאים: פוליגל, סנטף, פוליקרבונט או זכוכית. חומרים אלה מאפשרים לשבת תחת הפרגולה בימי גשם ואף מגינים על הסרגלים. חסידי פרגולות העץ מעדיפים אותן מכיוון שהעץ הינו חומר אורגני שמקנה אווירה כפרית וביתית אשר משתלבת בסגנון הבית.

פרגולות אלומיניום – בשנים האחרונות הפכו פרגולות אלו לפופולאריות מאד, זהו פתרון פרקטי ומודרני. האלומיניום קל מאד ולכן קל להוביל אותו, ההרכבה פשוטה מאד והוא אינו דורש כלל תחזוקה. ואין כל צורך בטיפול שוטף. ניתן להזמין את הפרגולה במגוון רחב של צבעים. כמו כן ניתן לשלב בפרגולות אלו מגנונים חשמליים או ידניים ולשלוט בעוצמת החסימה לקרני האור ולגשם. באופן זה ניתן ליהנות מהפרגולה בכל ימות השנה ללא תלות בשינויי מזג האוויר. הפרגולות מגיעות עם שלוש שנות אחריות על החומרים והעבודה. המנגנונים אמינים מאד וזמן השימוש ארוך פי בהרבה מתקופת האחריות, ללא צורך בתחזוקה הצורכת זמן, כסף ואי נוחות.

אם אתם מתעניינים בבניית פרגולות אלומיניום ועץ, לביתכם ומעוניינים לשמוע הסברים נוספים על האפשרויות השונות, צרו איתנו קשר בטלפון: 053-2707344  או בטלפון: 050-7877709 או צרו קשר כאן. חברת קרן אור הצללות בע"מ הינה חברה בעלת ניסיון ומוניטין, בשלושים השנים האחרונות סיפקנו שירות מעולה ללקוחותינו שנהנים מיחס אישי ומקצוענות ללא פשרות.

צור קשר

דילוג לתוכן