בידוד גגות רעפים

רוב ההתקנות של בידוד גג רעפים בישראל נועדו למניעת כליאת חום הגג בתוך הבית ובאמצעות בידוד זה ניתן להוריד משמעותית את הטמפרטורה בבית. הגג הוא הגורם העיקרי לחדירת אנרגיה חיצונית בחודשי הקיץ. בחודשי החורף 25% מחום הבית הולך לאיבוד דרך הגג.

מהם היתרונות של בידוד לגג רעפים?

  • הגנה מפני חום בקיץ – הורדת הטמפרטורה בתוך בית בחמש מעלות.
  • הגנה מפני הקור – העלאת הטמפרטורה בארבע מעלות בחודשי החורף.
  • הפחתת קרינה
  • סינון רעשים חיצוניים
  • חשמל – חסכון עצום בחשמל מכיוון שאין צורך להפעיל מזגן בצורה מרובה בקיץ ונדרש פחות חימום בחורף.
  • רטיבות – בידוד טוב יכול למנוע חדירת רטיבות לבית.
  • עובש – אחת הבעיות שנוצרות מחדירת רטיבות ולחות בגג היא הצטברות עובש אשר מצטבר גם על קירות הבית.

איזה סוגי בידוד לגג רעפים קיימים?

ישנם מספר סוגי בידוד שניתן לרכוש, כיום, בזכות הטכנולוגיות החדישות והנדסת חומרים מתקדמת יש חומרי בידוד אשר מבודדים בצורה מצוינת ובאמצעות השקעה כספית חד פעמית, אפשר להוריד את הוצאות החשמל במשך שנים רבות.

בידוד תרמי  – Snow white/BTI – מערכת בידוד זו היא למעשה יריעה בעלת מספר שכבות שמשלבת חסמי קרינה עשויים מרדיד אלומיניום עם שכבת סיבי פוליאסטר גמישים, החומר מורכב מהרכב אופטימלי של סיבים שונים בעלי תכונות מגוונות, להשגת יעילות מרבית, כבידוד תרמי ואקוסטי. הבידוד חסר ריח, אינו רעיל, דוחה מכרסמים, ולא מפתח עובש. המוצר בעל תו תקן ירוק וניתן למחזור מלא.

בידוד תרמי – סופר פולינום – היריעה מורכבת משני רדידי אלומיניום שביניהם שכבת בועות אוויר כלוא העשויה מפוליאתילן. היתרונות של יריעה זו:  התנגדות תרמית גבוהה שנשמרת במשך זמן רב, המוצר אינו מושפע מלחות ואינו מעודד התפתחות פטריות, עובש ואינו מעודד קינון ציפורים וכניסת מכרסמים.

קיימים בשוק גם סוגי בידוד זולים יותר, חומרים אלה משפרים את הבידוד אך פחות אפקטיביים, החומרים הנפוצים הם: צמר סלעים,  יריעות של פלסטיק בועות (פצפצים).

האם התקנת בידוד גגות רעפים מספיקה או שצריך גם לדאוג לאוורור הגג?

גם אם התקנתם בידוד איכותי ויקר, עדיין יש צורך לדאוג להוצאת האוויר החם שכלוא בין התקרה לרעפים. ללא אוורור, הגג ימשיך להתחמם ובסופו של דבר, מטרת הבידוד לא תושג. ישנן מספר דרכים להוצאת האוויר הכלוא בין התקרה לרעפים: התקנת רעפי אוורור והתקנת מפוח. כאשר, מפוח מותקן נכון, הוא יכול להפחית את החום הכלוא בעליית הגג ב 15-20 מעלות.

מהם סוגי המפוחים שקיימים להוצאת האוויר מהגג?

מפוח אוויר – אינו צורך חשמל מנקז את האוויר החם בצורה מכנית.

מפוח חשמלי – מוציא את האוויר החם בצורה יעילה מאוד, מחירו גבוה יותר ממפוח אוויר רגיל.

מפוח סולארי – ידידותי לסביבה, עבודתו נעשית באמצעות אנרגית השמש מחירו יקר למדי, אך אינו צורך חשמל.

אם אתם מתעניינים בבידוד גג רעפים, מחיר הוא חלק חשוב מאוד, טווחי מחירים של בידוד הם:

100-150 ש"ח למ"ר, אך חשוב לציין שמחירים אלו כלליים מכיוון שבתחום זה המגוון רחב מאד והעבודה נעשית בהתאם לדרישות הלקוח והמחיר ייקבע בהתאם לסוג העבודה.

אולם כדאי לזכור שיש חשיבות גדולה לפרמטרים נוספים בעת בחירת בעלי מקצוע: אמינות, יחס אישי, מקצוענות ועמידה בלוחות זמנים. אם אתם מעוניינים בידוד לגג רעפים, מחיר אטרקטיבי ושירות ללא פשרות הגעתם למקום הנכון! צרו איתנו קשר בטלפון: 053-2707344  או בטלפון: 050-7877709 או צרו קשר כאן.

צור קשר

דילוג לתוכן