קירוי חניה בבית משותף

חניה סגורה הוא מראה שאפשר למצוא אותו בעיקר בבתים פרטיים ווילות יקרות, אבל זה לחלוטין לא צריך להיות המצב. כיום, אפשר לבצע קירוי חניה בבית משותף, בין שאתם מעוניינים לקרות את החניה הפרטית הבודדת שלכם ובין שאתם מעוניינים, בשיתוף עם כלל דיירי הבניין, לקרות את כלל החניות הפרטיות על כל שטח מגרש החניה. לפני שאתם מזמינים את הקירוי, הנה כמה דברים שכדאי לדעת.

קירוי משותף עדיף

יש לכם חניה פרטית בתוך מגרש החניה של הבניין ואתם רוצים לקרות אותה. אתם יכולים בהחלט לעשות את זה בעצמכם ללא תלות ביתר הדיירים, אבל לפני כן כדאי דווקא לבדוק את האופציה המשותפת, קרי קירוי חניה בבית משותף. הסיבות לכך הן שתיים: ראשית, בקירוי כולל לכל דיירי הבניין, העלות פר דייר תהיה נמוכה יותר וזה אומר שפחות כסף יצא מהכיס שלכם. שנית, בקירוי משותף אפשר להרחיב את שטח הקירוי מעט יותר מעבר לשטח החניה וליהנות מצל בכל שעה של היום, ללא קשר לזווית ממנה קורנת השמש. יחד עם זאת, אם אתם לא מצליחים להשיג את הסכמת כלל השכנים, קירוי חניה פרטית בבית משותף הוא פתרון נהדר שיכול לשנות עבורכם את כל חוויית השימוש ברכב בעונת הקיץ, ולא פחות מכך גם את כל חוויית ניקוי הרכב מלשלשת של ציפורים.

האם נדרש היתר בניה?

ככלל, כל שינוי מבני שנראה כלפי חוץ הוא שינוי שמחויב בהוצאת היתר בנייה מהוועדה המקומית לתכנון ובנייה. יחד עם זאת, ברפורמת הפרגולות משנת 2014 הוכנסו מספר מתקנים שעבורם ניתן פטור מהיתר, מראש. את העניין כדאי לברר ישירות מול הרשות המקומית שבתחומה אתם מתגוררים, שכן גם לרשות המקומית יש אפשרות להשפיע על היקף הפטור שניתן מראש על ידי שר הפנים. תחילה, בדקו האם אתם עושים את זה לבד או עם השכנים. לאחר מכן בדקו את עניין ההיתר ועל פי הצורך בנו תכנית לצורך קבלת ההיתר, אם נדרש. ולבסוף, תוכלו להזמין קירוי שישמור על הרכב שלכם גם מקרינת השמש וגם משלל מזהמים כמו לשלשת ציפורים ופרות עץ דביקים.

חברת קרן אור הצללות בע"מ מציעה מגוון דגמים של קירוי חניה בבית משותף, לרבות קירוי חניה פרטית או קירוי של כלל החניות עם קונסטרוקציה אחת מאוחדת. באתר האינטרנט שלנו או בטלפון 053-2707344 תוכלו למצוא פרטים נוספים על פתרונות הקירוי שלנו.

צור קשר

דילוג לתוכן